If I Were A Boy

如果我是男生

If I were a boy
Even just for a day
I’d roll outta bed in the morning
And throw on what I wanted then go
Drink beer with the guys
And chase after girls
I’d kick it with who I wanted
And I’d never get confronted for it.
Cause they’d stick up for me.

如果我是男生,

就算只有一天也好,

起床時可以把床弄得亂七八糟,

出門也可以隨意穿上我想穿的,

可以跟三五好友一起喝酒,

追求喜歡的女生,

我可以跟喜歡的美眉一起出去玩

而且我知道她不會被發現

因為我的好友會掩護我。

 

If I were a boy

I think I could understand
How it feels to love a girl
I swear I’d be a better man.
I’d listen to her
Cause I know how it hurts
When you lose the one you wanted
Cause he’s taken you for granted
And everything you had got destroyed.

如果我是男生,

我想我能了解,

愛上一個女孩是什麼樣的感覺,

我保證我會是個好男人,

我會傾聽她的心事,

因為我知道當一個人失去摯愛的時候心有多痛,

因為他把你的付出當作理所當然的,

把你所擁有的一切都化為烏有。

If I were a boy
I would turn off my phone
Tell everyone its broken
So they’d think that I was sleepin alone
I’d put myself first
And make the rules as I go 
Cause I know that she’d be faithful
Waitin for me to come home
To come home

如果我是男生,

我會把手機關機,

告訴所有人我的手機壞了,

所以他們會覺得我現在單身,

我會把自己放在最重要的位置,

然後幫自己訂遊戲規則,

因為我知道她會很乖,

在家裡等我回家,

回家。

 

If I were a boy
I think I could understand
How it feels to love a girl
I swear I’d be a better man.
I’d listen to her
Cause I know how it hurts
When you lose the one you wanted
Cause he’s taken you for granted
And everything you had got destroyed.

 

如果我是男生,

我想我能了解,

愛上一個女生是什麼樣的感覺,

我保證我會是個好男人,

我會聽她的話,

因為我知道當你失去摯愛的人時,那是多麼的心痛,

因為他把一切視為理所當然,你的一切都被幻滅。

 

It’s a little too late for you to come back
Say its just a mistake 
Think I’d forgive you like that
If you thought I would wait for you
You thought wrong

你現在想挽回已經太晚,

你說之前都是誤會,

你覺得我會輕易地原諒你,

如果你覺得我會這樣等著你回頭,

那你就大錯特錯了。

But you’re just a boy
You don’t understand
Yeah you don’t understand  Oooh
How it feels to love a girl someday
You wish you were a better man
You don’t listen to her
You don’t care how it hurts
Until you lose the one you wanted
Cause you’ve taken her for granted
And everything you have got destroyed.
But you’re just a boy

但你只是男生,

你不懂

,你什麼都不懂,

如何好好愛一個女生,

你希望你之前能對她好一點,

你不傾聽她的心聲,

你不關心她有多難過,

直到你失去了摯愛,

因為你之前不珍惜她的付出,

所以你自己的一切也被搞砸了,

你依然是你,終究部會了解。

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 A9410806 的頭像
    A9410806

    Hello

    A9410806 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()